Trots op onze klanttevredenheidsscore
Waarom klanttevredenheidsonderzoek belangrijk is
Om onze klanten nog beter te begrijpen, hebben we een onderzoek gedaan waarmee we waardevolle, datagedreven inzichten hebben verzameld. Deze feedback helpt ons om gericht verbeteringen door te voeren en onze service naar een nog hoger niveau te tillen.
Onze klanten in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk hebben ons beoordeeld op belangrijke aspecten, zoals assortiment, webshop, levering, service, advies en duurzaamheid. Het resultaat mag er zijn: met een indrukwekkende NPS (Net Promoter Score) van 59 behoort Heuver Banden tot de top in klanttevredenheid. Daar zijn we trots op!
Onze NPS van 59: Wat zegt dit?
Bij Heuver Banden zijn we trots op de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek, uitgevoerd in samenwerking met Excap. Excap, marktleider op het gebied van customer experience en employee experience, zet zich al meer dan 20 jaar in voor het verbeteren van klant- en medewerkerstevredenheid.

Met deze score behoren we tot de best presterende bedrijven in onze sector en daarbuiten.
Deze score laat zien dat onze klanten niet alleen tevreden zijn, maar ons ook actief aanbevelen. Toch zien we dit niet als een eindpunt. De waardevolle feedback van onze klanten biedt ons concrete handvatten om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met deze inzichten blijven we onze processen optimaliseren, zodat we ook in de toekomst een betrouwbare partner blijven. Samen blijven we groeien en werken we aan het versterken van de klantervaring.