Heuver lanceert tweede editie van het landbouwbandenboek
Heuver heeft een tweede editie van het landbouwbandenboek ontwikkeld dat als hét ultieme naslagwerk geldt voor dit specifieke segment. Klanten die werkzaam zijn in de landbouwbranche hebben het boek inmiddels toegestuurd gekregen. Hiermee hebben zij alle informatie over landbouwbanden in één bundel op hun bureau liggen, waarmee zij hún klanten weer snel op weg kunnen helpen. Heuver is opnieuw erg trots op hoe het boek uiteindelijk is geworden, maar met name op de positieve reacties van klanten erop na de lancering.
Alle mogelijke onafhankelijke bandeninformatie
“Het landbouwbandenboek, dat we nauwkeurig hebben samengesteld, bevat alle mogelijke onafhankelijke bandeninformatie”, zegt Enno Schottert, productmanager landbouwbanden bij Heuver. “We delen onze kennis graag en doen er alles aan om het zo overzichtelijk mogelijk te maken voor de klant. Daarom laten we alle technische data van de banden zien, heel overzichtelijk ingedeeld. Elke toepassing heeft zijn eigen hoofdstuk, duidelijk gemarkeerd door handige tabs, zodat elke klant snel de juiste band vindt voor zijn situatie. Niet alleen onze eigen merken zoals Aeolus en Barkley, maar ook premium-merken en andere merken zijn in het boek opgenomen. Zo kunnen onze klanten veel beter een vergelijking maken tussen de verkrijgbare landbouwbanden.
Hi Score van klanten door kennisdeling
Naast ons complete gamma aan landbouwbanden, delen we ook veel kennis in het boek. Samen met klanten uit de branche hebben we een compleet overzicht samengesteld van kennis over IF/VF/CFO/CHO-technologieën, bodemverdichting, dubbel luchtmontage, de ideale bandenspanning en nog veel meer. Daarnaast hebben we extra informatie op het gebied van landbouwvelgen toegevoegd. Bovendien zijn enkele handige praktijkvoorbeelden in het boek opgenomen, welke een prima hulpmiddel kunnen zijn bij het ombouwen van tractoren naar smallere of bredere banden. “Heuver is er trots op dat het delen van deze uitgebreide vakkennis leidt tot een uitstekende klanttevredenheid”, vertelt Enno Schottert verder. “Het zegt heel veel dat onze klanten ons gemiddeld waarderen met een 8,7. Zij kunnen altijd bij ons terecht met vragen, maar wij verspreiden ook proactief informatie. Het delen van kennis maakt dan ook een belangrijk onderdeel uit van ons full-service-concept, waarbij wij onze klanten volledig willen ontzorgen. We krijgen daarbij veel positieve reacties van onze klanten en dáár doen we het uiteindelijk allemaal voor.”